Nyt liv, ny blog og fødselsdag!

Billede

Nogen gange sker der uforudsete ting i ens liv, for eksempel er jeg for nyligt blevet single. Første gang i 5½ år står jeg pludselig alene og single, hvilket jo er rigtig nyt. Og for første gang skal jeg ud og bo for mig selv.

Nu hvor man skal kickstarte et nyt liv, skal man da også have en ny blog.
En ny blog, med ny start, nyt navn og måske et nyt mål?

Og bedst af alt!
I går fyldte jeg 23, og for første gang i lang tid, blev jeg fejret på min fødselsdag. Lidt ligesom man var barn. Coco pops til morgen, lagkage og sang om eftermiddagen, flag all over, og livret til aftensmad <3! Samt var jeg blandt de mennesker jeg elsker mest, nemlig min familie <3!

Lidt kedelig indlæg, men der var så tomt uden.

Forsat god aften <3

Skriv et svar

