Jeg elsker min cykel!

Min mor spurgte om jeg ikke ville med ned i byen efter nogen små ting, og jeg sagde selvfølgelig ja, da det jo kræver jeg på en eller anden måde bevæger mig. Så kommer min mor med den fantastiske idé at vi da kan tage cyklerne derned, da det spare os noget tid. Så for første gang i 5 år, har jeg været på en cykel og har måtte cykle 2-3km, hver vej!! Hvordan kan man dog glemme hvor hårdt det er for ens popo (;?! Men jeg fik cyklet, og underligt nok elsker jeg det, da det gik lidt hurtigere end at gå, og så skal jeg ikke slæbe på vare når man nu skal hjem!! Så i morgen, hvis vejret er til det, vil jeg da på cyklen igen, for det føles godt i de lidt for store lårbasser (;..

Forsat god blæsende fredag aften.

One comment

  1. Hvor herligt at du har genfundet glæden ved cyklen – nu mangler du bare at finde de små hverdagseventyr. :) – Hvis du søger inspiration, kan du jo kigge forbi…. og se selv. :)

Skriv et svar

