Siden sidst

Pictures10

Siden sidst har jeg følt det hele lidt kaotisk, derfor har jeg været stille, selvom jeg havde lovet mig selv ikke at være det.

Men jeg er endelig blevet nordjyde igen!!!
Mine ting blev hentet den 1. marts, min adresse blev flyttet fra den 5. marts og der i mellem var jeg oppe på kommunen for at søge om kontanthjælp, og den 10. var jeg så til møde på kommunen. Samtidig har jeg næsten fra dag 1, været på jagt efter en lejlighed, da det jo ikke er helt holdbart at bo ved mine forældre for lang tid (;.. Selvom jeg nok ender med at blive her et stykke tid.. Damn! I forgårs var jeg ude at se 3 lejligheder. Den første var rigtig fin, men er for tæt på byen, hvilket ikke er mig. Den anden var i en kælder, og var mere som et jordhul, sagt mildt. Og den sidste lød det som om man var på vej igennem gulvet, fordi det knagede ekstremt højt! -Okay.. Jeg lyder mega kræsen.. Men jeg har fået af vide det okay at være det!! (;

Jeg står på venteliste til 6 lejligheder, så nu håber jeg bare folk gider flytte og andre sige nej, så jeg kan flytte i lejlighed. *Krydser fingre*. Men hvad kan man så lave når man nu sidder og venter på at der dukker den rigtig lejlighed op? Altså jeg bruger den på en fb side som hedder noget hen af “genbrugsbixen”, her har jeg allerede fået købt mig en fin sofa og en reol med ur – begge ting som jeg har ønsket mig længe, men har aldrig købt den fordi hr. eks, synes de var grimme.. But fuck that! Nu det mig som bestemmer, så begge ting er købt hjem, og står nu og “fylder” i mine forældres stue :$..

Min far er også i gang med at lære mig at lave mad. Hvilket første dag endte med bøf, med bløde løg, bearnaise sovs og ris. Ak ja, det gik faktisk meget godt, og det gik op for mig at jeg da skal eje sådan en riskoger (; ! Og så laver de så meget forskelligt mad herhjemme, at jeg jo dagligt spiser mig for mæt.. Det aldrig det samme to dage i træk, hvilket jeg slet ikke er van til. Da jeg boede med Hr. eks, spiste vi jo nærmest kun kød, og lidt grønsager.. Thats it!!! Så pludselig at få en mere varieret kost, gør altså bare noget for en, eller i hvert fald har det gjort noget for mig. Jeg har endda også fået en god vane med at spise morgenmad, middagsmad og så aftensmad, hvor jeg tidligere mest bare fik aftensmad.

Vores familie kat har også smidt sin kærlighed på mig, måske fordi jeg forkæler hende med godbidder? Men i hvert fald er hun død irriterende klokken bæ aften, hvor hun jo mener vi bare skal hygge sammen. Noget hun aldrig rigtig har gidet, og hun har nu været en del af vores familie i ca 15 år!! Men okay, lidt sød er hun da.. Når hun holder sine klør for sig selv..

Nå men jeg vil smutte ind og slappe af på min sofa, og se TLC – hvilket jo er ny yndlingskanal!

God blæsende forårsdag.

Skriv et svar

