Melodi Grand prix 2014

Det nu en uge siden jeg sad klistret til skærmen for at se det danske melodi grand prix 2014, og igen i år var jeg faktisk ikke stor fan af nogen af sangene, desværre! Men okay, hvis jeg skulle vælge 3 sange jeg synes var nogenlunde, så bliver det de 3 som røg videre i ‘finalen’. Og når det kommer til stykket, synes jeg nok også det var den rigtige som vandt.
For sangen som vandt, hænger fast og det som om man virkelig ikke kan slippe af med den. Og på et tidspunkt har den jo fået omvendt ens hjerne til man synes den er ret god, og man selv opsøger den for lige at høre den enkelt gang, eller ti.

Hvad synes du om vindersangen?
Den rigtige, eller var det et helt kiks?
Og hvem “heppede” du på, hvis du da så det?

Skriv et svar

