Weekenden.

Pictures12

Denne weekend har været virkelig god, men også virkelig hård.
Vi, eller mest mor, har fået pakket alle mine ting ud, sorteret alle mine ting, vasket alle mine ting og nedpakket alle mine ting igen. Og måtte simpelthen flere gange holde en pause, fordi jeg synes det var psykisk hårdt. Pakke ens liv ud og så ned. Tror også det gik mere op for mig at jeg er i gang med at starte på en ny. Nu hvor de fleste ting er pakket ned igen, kan jeg mærke det har lettet en del, både i mit hoved men også i mit hjerte. Jeg er klar.

Jeg har også været oppe på sportspladsen med Buddha♥. I fredags var jeg nemlig forbi min yndlings dyrehandel i Frederikshavn, for at købe en boldkasterdims. Og den skulle da testes, et par gange. Det synes vi begge vist var skønt. Han fik løbet rundt og jagtet sin bold, og jeg fik noget frisk luft. Og ey!! Man kan da også kun blive glad ved at kigge på mine helt fantastiske Nike sko♥. De har simpelthen sådan en skøn farve, og må indrømme at jeg bruger dem hver gang jeg skal ud, fordi de er super behagelige at have på.

Jeg har desuden overskredet en grænse i denne weekend, altså udover min cykeltur i fredags, jeg har nemlig nu smagt både peberfrugt OG champignoner.. And I liked it! Så jeg er måske ikke så kræsen som jeg har udgivet mig for de sidste mange år. Eller også var det bare fordi de var på vores hjemmelavede pizza og jeg virkelig var pizza sulten? Vi har også fået vildt god dessert i to dage. fyfy!! Men altså belgisk vaffel, med marcipanis, flødeskum, pære med after eight over og ananas♥.. mmh! Men det kræver nu nok også at jeg skal i gang med at løbetræne eller sådan. Burde nok stoppe med at udskyde det..

Håber du har haft en god weekend♥

One comment

  1. Sikke da nogle lækrelækre sko du har fået dig! Jeg bliver jo helt misundelig. Jeg har også et par nike sko og de ER bare lækre at have på :)

    Det lyder som om du rigtig har hygget dig i weekenden. Det er dejligt at høre :) Jeg har bare manglet det gode vejr, som jeg kan fornemme er på vej tilbage igen.

    Jeg burde også prøve at spise flere forskellige ting. For jeg er også kræsen :p

    Christina / frkstubba.dk

Skriv et svar

