De dårlige dage.

Pictures13

Jeg har været stille her på bloggen, fordi jeg har haft nogen ret dårlig dage, og jeg ikke følte jeg kunne skrive noget positivt. Mine dårlige dage går ud på at gemme mig, se fjernsyn og græde. Mine tanker vrimler rundt, og mange af dem hader mig. Så ja, er ikke en humørbombe lige nu, eller jo.. Men en negativ en af slagsen!!

Min angst er også begyndt at spænde ben for mig igen, og samtidig med disse dårlige dage, så er alt gået lidt i stå. Og det skræmmer mig at jeg ikke rigtig kan få hevet mig selv ud, når jeg et eller andet sted godt ved jeg kan. Det også trist at jeg er så let til at blive ked af det og sur, for det går desværre ud over det gode humør herhjemme ved de gamle, når deres datter bare begynder at tude og flygter op på værelset. Det jo først gået op for dem nu, hvor ødelagt jeg måske har været de sidste par år, uden at jeg har kunne fortælle dem alt..

Men ja.
Nu vil jeg se noget How i met your mother og gemme mig under dynen, mens vores “familie” kat putter nær mig i sin kurv.

Skriv et svar

