Skal i gang.

SÅ fik min søster og jeg endelig aftalt en dato, for hvornår vi kan lette vores store popoer op i træningscenteret. Skønt!!! Så den 2. April smutter vi op i træningscenteret og melder os ind, ser om vi kan få en instruktør til at hjælpe os med maskiner og evt en træningsplan, og så er det lidt meningen at vi skal træne sammen og støtte hinanden i at blive mere sunde. Så skal jeg vist bare have fyldt musik på min lille søde ipod shuffle, så jeg har mulighed for musik, ved træning.

Vi snakkede også om svømning, hvilket jeg ville elske!!! For da jeg var yngre, levede jeg nærmest i svømmehalen, og jeg elskede det. Så hvorfor ikke prøve at se om det ikke også kunne blive en sund vane? I hvert fald vil jeg se om jeg kan skaffe penge til et årskort og så en badedragt.. Har ikke været ude at bade/svømme i 4 år eller sådan. Og det hjælper jo intet at jeg bliver ved med at udskyde det fordi jeg tænker så dårligt om mig selv og min krop. Hvis jeg aldrig kommer i gang, får jeg aldrig den krop som jeg ønsker!

Men jeg skal i gang og det bedste er vel at jeg rent faktisk glæder mig.

One comment

  1. Hvor er det lækkert at hun gerne vil træne med dig :) – hvis du havde boet i nærheden, ville jeg også gerne træne med dig. Ingen tvivl der. :)

    Og du har helt ret; det er bare at komme igang. Det kan ikke betale sig at udskyde det hele tiden. Du er simpelthen SÅ sej! :) og jeg sidder her i sofaen og hepper på dig *go pia!!*

    Christina / frkstubba.dk

Skriv et svar

