Savner min computer.

Kære lille computer.
Jeg savner dig. Meget. Og jeg beklager inderligt at jeg ikke passede noget bedre på dig. Jeg lover dig at dette helst ikke skal ske igen, og jeg fremover vil passe bedre på dig. Derfor har jeg sagt til den venlige computermand at han gerne på installere et anti virus program på dig, og gøre sådan at vi to undgår alle de dumme reklamer som fylder internettet.
Jeg glæder mig til du kommer hjem. Jeg tæller dagene. Hvor er det dog uretfærdigt og hårdt.


Ak ja. I mandags måtte jeg på cyklen, for at køre ned i byen. Måtte erkende at min computer trængte til professionel hjælp, og min far anbefalede et sted i byen, som et par gange har hjulpet ham med hans computer. Min computer var blevet angrebet af virusser, som poppede diverse reklamer op, konstant!! Og den var gået hen og blevet ret påvirket af det.
Men hvor er jeg dog træt af det går så langsomt. Det går jo op for mig hvor afhængig jeg er af min computer. Mangler den så meget i min hverdag. Både til de sociale medier, netbutikker og min blog. Så beklager. Igen bliver bloggen forsømt, da jeg ikke vil optage mine forældres computer for meget.

Udover savnet til min computer, går det okay.
Jeg skal i morgen tage afsked med Buddha, som er min elskede hund. Den helt rette familie kom på besøg i søndags, og i tirsdags tog jeg derud for at se hvordan han ville komme til at bo. Og i morgen kommer familien for at hente ham og alle hans ting.
Det er en utrolig hård beslutning, men kan mærke det er den helt rigtige for os begge. Også selvom jeg græder over det konstant, og jeg nok vil være utrolig følsom over “tabet” af ham, det næste lange stykke tid. Men jeg ved at han får det super godt i det nye hjem.

 

 

 

 

Skriv et svar

