Farvel Buddha <3

For en uge siden fik vi besøg af en super sød familie, som alle var faldet for Buddha.
I tirsdags kørte min søster og jeg ud for at besøge dem, sammen med Buddha.
I fredags stod jeg grædende og tog af sked med Buddha, da den søde familie hentede ham.
I dag fik jeg en besked om at han er en vidunderlig hund, klog og charmerende, og at han sover hos den yngste datter om natten.


Det var bestemt ingen let beslutning at gå af med Buddha og det stadig ikke helt let at undvære ham. Men måtte indse at jeg ikke havde de penge jeg mener man skal have for at have en hund og at lejligheder med tilladelse til stor hund er svære at finde og koster alt for meget, når man er på kontanthjælp. Så smed ham op på diverse fb sider, guloggratis og dba, i håb om at der dukkede en seriøs person op. I starten var det en masse spørgsmål fra folk som ikke rigtig havde læst annoncen, der var også spørgsmål om folk måtte låne ham for en weekend, og meget andet. Lige indtil en sød kvinde skrev at hende og hendes familie var meget interesseret og fortalte lidt om dem. De kom dagen efter og nikkede bare med på mine “krav”, bl.a. at jeg skulle ud at besøge dem, før de fik mit endelig svar og at jeg gerne vil have opdates på hvordan det går ham, hvis de altså fik et ja. Så søde og forstående mennesker, og ja.
Buddha faldt hurtigt i hak med den yngste pige på 4 år, for hun ville lege, og var bestemt ikke bange for sådan en klodset hund. Så de hyggede sig gevaldigt både søndag og tirsdag. Og da de kom for at hente ham, søgte Buddha hende ret hurtigt.

De gik ud af havelågen, som om det var sådan det skulle være, og Buddha så sig ikke tilbage.

Jeg savner ham. Græder stadig ved tanken om ham. Men græder også lykketåre over jeg fandt det perfekte hjem til den perfekte hund.

2 comments

  1. Åh. Du er så stærk! Det er så sejt af dig, at du mærker efter hvad der er det rigtige for dig (og ikke mindst for Buddha)! <3 ..
    Og gu fanden er det hårdt. Ingen har sagt det skulle være nemt. Men som du selv siger, så ved du han har fået et godt nyt hjem :)
    Men jeg føler med dig – og hvis du har brug for at snakke om det (eller noget andet), så skriv endelig mus. Altid!

    <3

Skriv et svar

