Flomme ♥

Flomme

Jeg er simpelthen så forvirret, men virkelig glad♥. For i går flyttede min gamle Flomme pige endelig hjem igen♥. Hun har været passet hos en god veninde fra ildermiljøet, og meningen var at jeg først skulle have lejlighed og styr på mit liv, før jeg ville tage ildere hjem igen. Men Flomme mente at min plan var skod, og valgte at ændre den.
Søde lille Flomme, som normalt elsker alle, valgte at hendes plejemor ikke var god nok til hende!! Typisk. Flomme var også blevet ret stresset over flytningen og sammenføring med andre ildere, og viser tegn på løbetid, selvom hun er steriliseret :/.

Så efter en masse skriverier med ‘plejemoren’ blev vi enige om at det nok var bedst at Flomme flyttede hjem til mig igen. Men nu hvor jeg bor hjemme måtte jeg holde en god forsvarstale for mine forældre, om hvorfor det nu lige er at Flomme burde flytte ind. Heldigvis var de ikke de sværeste at overtale, selvom min mor stadig er meget skeptisk over lugten.

Så i går flyttede Flomme hjem♥.

Det er meget underligt at have hende hjemme, og selvom at jeg har haft ilder siden efterår 2008, så føles det helt nyt at sidde kun med én ilder. Nok fordi jeg de sidste 5 år ca. har haft flere!! Men samtidig føles det virkelig skønt, for det at gå en tur, føles pludselig ret overskueligt, og jeg får ikke dårlig samvittighed over kun at tage en med, for nu har jeg kun én ;) heh.

1 april 2014

I går var det også Flommes “vi lader som om det er din fødselsdag” fødselsdag. For ak ja, fik aldrig en dato på hende, kun en ca alder, så valgte det blev april 2010 hun er født i. Og når folk spørger om datoen, får de af vide at det må være den 1. april da hun er min bette nar.
Så min lille prinsesse er nu 4 år gammel♥.

Så det skal vi da lige fejre med en gå tur i haven!

Forsat vidunderlig onsdag♥.

 

Skriv et svar

