Velkommen hjem, Computer♥

Floms

I tirsdags fik jeg udover Flomme, også min computer hjem♥.
Det var et vidunderligt øjeblik at få sin elskede computer i armene, og bare holde om den. Endnu bedre var det at da jeg var kommet hjem med den, at jeg kunne starte den op, og se at jeg pludselig kan opdatere skidtet igen!! Og at internettet er tomt for reklamer, selv inde på ekstrabladets hjemmeside :’).. Lykkelig, siger jeg jer.
Min søde lille computer er blevet lidt hurtigere og virusfri♥.

Selv Flomme er glad for at hun nu kan bruge computeren, til at tjekke facebook på ;).. Man skal jo lige holde øje med hvad ens medildere går derude og laver. OkayOkay!! Jeg er ved at udvikle mig til en “Crazy Ferret lady”, sådan mere end nogensinde. Jeg beklager, en smule.

Skriv et svar

