mine tatoveringer.

Pictures

Jeg elsker tatoveringer!!
Så fordi vejret er godt og jeg lige havde samtlige tatoveringer fremme, ville jeg snuppe et par billeder og dele stolt vise dem frem. Eller delvist stolt, for billederne blev altså ikke lige så gode, men det er det med at jeg er en kegle til at tage billeder så “skævt” så de bliver pæne.. De er ikke lige sat efter hvor jeg synes det nemmest at tage billeder af dem ;).

Min første tatovering blev lavet januar 2013. Den er placeret på mit højre håndled/underarm. Der står ‘Stay Strong‘, hvor o’et i Strong er skiftet ud med et bånd, med farven lavendel, ser dog lilla/lyserødt ud. Det står for lungekræft og epilepsi, hvad jeg har kunne finde, hvilket er to ting som jeg har haft tæt på livet, da min lillebror har haft epilepsi siden han var 1-2 år gammel. Og min mor fik konstateret kræft november 2012, men er i dag ‘kræftfri’.
Valgte der skulle stå Stay Strong, da det bare passede ind, med kræften, epilepsien og så generelt ind i mit liv, hvor jeg har været igennem mange ting, hvor jeg måtte minde mig selv om at forblive stærk, altid.

Min anden tatovering fik jeg i Marts 2013. Den er placeret ved siden af den første tatovering, og forsætter hen på siden af håndleddet, og når jeg får penge vil den forsætte op “foran” på håndleddet. Det forestiller en Mælkebøtte som afblomstre. Fik den fordi den mindede mig om min barndom, hvor man sparkede til dem, for at se de små hvide “fnug” flyve af sted. Men også fordi den lidt viser en ny start, kan ikke helt forklare hvordan, uden det lyder mere tåbeligt end det nok allerede gør.

Min tredje tatovering fik jeg juni 2013, mener jeg. Den er placeret på venstre fod.  Den forestiller en ilder, mange kan ikke helt se det, men altså, det er altså en ilder. Fik den da jeg elsker ildere, og de klart har sat et stort pote aftryk i mit hjerte. Netop denne synes jeg er så fin, fordi den kan også overlade lidt til fantasien, har fået af vide det ligner en underlig blomst ;). Men synes den er sød og enkel, og så pynter den på mine grimme fødder!!

Jeg har mange planer for at få flere tatoveringer, synes det er en flot blivende udsmykning af sin krop!

Har du en eller tatoveringer eller går du og drømmer om at få en eller flere :)?

2 comments

  1. Hvor er de bare fine. Jeg har to tatoveringer, et hjerte med min storebrors initialer og en tekst, hvor der står “Behind the clouds there’s always a blue sky”, som jeg har placeret på min fod, og gerne vil have fjernet på et tidspunkt.

  2. Jeg har 4 tatoveringer og en røvfuld flere planlagt. Jeg er en sucker for tatoveringer og vil have begge mine ben fyldt op!

Skriv et svar

