Lørdag.

Lørdag, oh kære lørdag, hvor forsvandt du dog hen?
Jeg synes lørdag gik ret så hurtigt og forstår slet ikke at den er slut!! Men altså. Dagen gik med den sædvanlige morgenrutine, en masse musik og nulren med Flomsepigen♥. Og så var det jo lige at vi skulle ned med bussen, for at nå toget, så vi kunne komme ud til min søster, svoger og nevø. Har jeg nogensinde nævnt at jeg hader offentligt transport?? Men i hvert fald kom bussen 6 minutter forsinket, og det gjorde vi fik lov til at se toget køre, da vi trådte ud af bussen.. Så måtte vi jo lige diskutere om vi skulle tage bussen hjem igen, eller bare stå og stirre på togstationen i 1 time. Endte dog med vi ringede til min søster og sagde at vi var kommet for sent til toget og der ville gå et stykke tid før vi kunne være der. Så hun sprang ud i sin nye fine bil og hentede os. Nå men altså, vi skulle derud fordi min skønne svoger holdte fødselsdag, så de havde inviteret på noget kage, ‘abemad’ og hjemmelavet smørbrød.. mmmmmmmh! Jeg spiste mig alt for meget og er stadig alt for mæt – men det smagte altså bare så godt!! Dårlig undskyldning!Men det gik egentlig meget stille for sig, lige til min lillebror smadrede wcet, fordi han havde trækninger til at få et epileptisk anfald. Så der stod vand ud over hele wcet, og en meget ked af det lillebror, forvirrede forældre, søster, svoger og ikke mindst nevø. Jeg prøvede at holde min nevø lidt på afstand, men da anfaldet endelig kom, stod vi alle nær min bror og så fik vi muligheden for at forklare min nevø hvad det egentlig var der skete og hvorfor hans onkel lå og spjættede. Hader det!! Kan ikke fordrage at se på min lillebror når han er i et anfald, og tanken om jeg ikke kan stille en skid op gør mig konstant ked af det. Og i sær når hans læber begynder at blive blå og farven i ansigtet forsvinder.. FØJ! Men ey.. Man spiller da lidt mere “sej” når man har en 6 året knægt ved siden af en som spørger, hvad det er der sker. Efter lillebrors anfald, faldt han i søvn og vi andre faldt ned på hver vores plads, mens nevø spurgte ind til alt omkring det der lige var sket.. Da han var færdig med at spørge ind til det, tog vi lige nogen billeder, han skal jo lære at tage selfier på et tidspunkt♥ Og ja, I får lov til at se det nær så kønne billede. Men jeg orkede ikke at være for seriøs efter sådan en omgang. Nå.. Men vi er endelig hjemme. Jeg er krøbet op i min seng og er ved at gøre klar til at høre musik, inden jeg falder i søvn. Og nå ja.. Min lillebror fik en trækning da vi kom hjem, og nåede at smadre et wcbræt. Ved ikke lige hvad der er med de wcer som han ikke kan li :b.. Ja, dårlig joke, men noget sjov må man have med det. Bare en gang i mellem. Sov skønt♥

Skriv et svar

