New in: Nike listo♥.

Jeg har et stykke tid gået rundt i de skønneste sko fra Nike, mener det er Nike Dual Fusion Run, i den skønneste farve. Men nu hvor træning i motionscenter er blevet en realitet, har min mor flere gange påpeget om det ikke var på tide med nogen mindre ‘skrigende’ sko at gå rundt i til hver dag. Først var det et klart nej fra mig, fordi jeg i teorien jo ikke har råd til et par lige så fantastiske sko, men efter at have været på sko jagt i 3 dage.. Ja 3 dage!!!!! Fandt jeg endelig et par sko, som har fået min tilladelse til at erstatte mine skønne Nike sko i hverdagen.
Efterfølgeren blev…. *trommehvirvl* NIKE LISTO♥!!!

IMG_20140406_183331
Så nu hvor listo er godt placeret hvor de høre til, nemlig på mine fødder, er de andre blevet smidt til vaskning, så de kan være forberedt på nyt liv som fast følgesvende i motionscenteret. Først dag er allerede i morgen o.o…! Men jeg er lykkelig for at jeg lige kunne finde pengene til de nye sko, så jeg stadig kan have super behageligt fodtøj på i hverdagen, og nu samtidig kan have vidunderlige behagelige sko på i motionscenter!

One comment

Skriv et svar

