Flomsepomsepigen♥

Advarsel.. Indholder ekstremt søde billeder af den eneste ene Flomme♥.

Flomme

Synes altså jeg ville dele disse to billeder af min smukke Flomme♥.. Jeg er helt fortabt i hende, og tror jeg tager 20 billeder af hende dagligt, fordi ja. Hvordan kan man dog lade undgå det, når nu hun er så charmerende?.. Jeg undgår dog at smide for mange billeder op på instagram, facebook og her, bare fordi at jeg gerne vil holde min indre “Crazy Ferret Lady“i skak eller bare mere skjult.

Fik hende hjem i tirsdags og har allerede brugt omkring 600kr på hende O.O.. Hun skulle jo have en fin seng.. Så skulle hun da have en ny flexline i lilla – for intet andet kunne jo gøre det!! Så skulle hun jo også have et rør, og en lille fredagsmus..  og nåååe ja! Hun skulle da også have en lyserød hello kitty bakke.. Og så er det endt med jeg selvfølgelig også lige skulle have ny hængekøjer og ny hængeseng til hendes triste tomme bur.. Og det skal selvfølgelig være med lyserødt stof, for igen.. Intet mindre kan vel gøre det :b..!

Og som om det ikke er nok med jeg kræser om hende, så gør min familie det også!! Hun har fået tilladelse til at løbe frit i tvstuen, også selvom hun har været så sød at skide ved siden af bakken 3 gange, kradser i deres gulvtæppe og i følge min mor, lugter hun jo fælt. Derudover har min far taget sit gamle fuglebur, sat oven på hendes ‘kanin’ bur, lagt en plade i mellem med to huller. Det ene har et rør som går ned til den hylde han har sat ind i buret og det andet hul går ned til hængekøjen. Så skulle jo ikke kravle for meget, for at komme op i køjen. Som om det ikke var mere end nok, så har han også lavet en “rampe” med gulvtæppe på, så hun kan komme op på hylden.
Min svoger har skaffet et stykke rør på 1 meter, til hendes løbegård som er udenfor.. Og min søster overvejede at bruge 200-300kr på et bur til hende, hvis jeg kunne finde et der er større end det hun har nu..

Okay, det er måske gået op for jer at min søde ilder pige, er en lille smule forkælet!!

2 comments

Skriv et svar

