Det der motion.

I mandags var min første rigtige gang i et motionscenter, hvor jeg prøvede at følge programmet som jeg havde fået lavet deroppe, men efter at have prøvet at komme igennem det, gik det op for mig (og min søster) at det med at stå og løfte vægte det meste af tiden bare ikke var os. Så vi gik i gang med at prøve lidt maskiner i ‘den store cirkel’, hvor vi begge følte os mere tilpas.

I dag var vi deroppe igen, denne gang cyklede jeg de 4km derop, og jeg var opgivende da jeg kom derop. Min angst tittede frem og jeg følte lysten til bare at stikke af! Men jeg blev, for det skal altså være nu. Så vi gik hen til ro maskinen, som jeg jo ingen forstand har på. Hurtigt skiftede vi videre til noget vi bedre kendte til, nemlig den store cirkel, hvor vi havde testet lidt maskiner. I dag fik vi testet endnu flere, og det var lækkert!!

Jeg var så opgivende før jeg steg på cyklen for at køre derop, jeg var opgivende deroppe, men klarede mig igennem det. Og den følelse jeg har siddet med siden jeg kom hjem, er jo super fed. Føler mig helt høj, og glæder mig enormt meget til fredag, hvor vi tager derop igen. Jeg overvejer endda at cykle mig en bette tur nu, bare lige for at få hentet mit blad i netto :$.. Men er også bange for at jeg er helt udkørt i morgen.. Overvejer dog at teste det (;..

 

 

Skriv et svar

