Tirsdag.

Cykeltur

Vejret er super godt, Flomme var i hopla og jeg trængte til en cykeltur.
Så jeg fik justeret Flommes sele, rystet ‘ildertasken’, smidt et tæppe ned i og spændt den lidt gale dame fast. Fik sko og jakke på, smidt hende i kurven og satte kurs mod skoven, da jeg havde set en ligge billeder op af hvor smukt blomstrende der er derude. Flomme var ikke helt tilfreds med min sjove idé om at spænde hende fast i den dumme taske, men faldt nogenlunde til ro. Og da vi kom til skoven brokkede hun sig ikke over at hoppe tosset rundt i blomster, grave i en væltet træstup og hoppe i mudder (;.. Vi fik hilst på mennesker som var nysgerrige omkring det der underlige dyr, hvilket jo altid er super hyggeligt.
Efter at have trippet frem og tilbage der ude, valgte vi at suse ned til min yndlingsdyrehandel i Frederikshavn, nemlig Akvariekælderen. Det er en god veninde som har den, og hun er super til at gramse på ildere, for at tjekke om der er noget som ikke burde der i dem. For 14 dage siden var Flomme ret væskefyldt. Men i dag var det bedre, dog fandt hun en knude i hende /:.. ØV! Men jeg vidste det et eller andet sted godt, så til den første, tager vi et smut til dyrelægen for at få et suprelorin implantat, som forhåbentligt kan stoppe væksten og gøre at Flomme kan få en del år mere på bagen!! Men vi tror på at det kan lade sig gøre, da Flomme er en utrolig livlig, glad pige, som ikke har sat farten ned overhovedet.

Men det super skønt vejr, så overvejer helt endnu en cykeltur (:
Forsat god tirsdag, folkens <3

Skriv et svar

