God Påske

10268695_10202557597954231_4515061749687092197_n

GOD PÅSKE.

Jeg synes lige jeg ville bryde stilheden, med dette lille indlæg, bare for at sige god påske til de få folk som følger med.

Mine planer består mest af en del afslapning med familien. Min lillebror er kommet hjem i dag og sendte mig i byen efter filmen ‘Frozen’, eller ‘Frost’ som den så hedder på dansk, men den skal vi da så se i aften, mens vi spiser jordbær! I morgen står det på træning sammen med min søster, hvilket jeg ser frem til da min nevø lidt ødelagde vores sidste træningstur. Og så igen afslapning lige til søndag, hvor mine forældre har inviteret min søster, svoger og nevø hjem til mad. Mandag er det igen træning.

Så ikke de vilde planer.
Hvad med jer? Hvad er jeres planer i påsken?

Skriv et svar

