Tur i skoven.

Pictures1

I går gik mine forældre, lillebror, Flomme og jeg på en lille gå tur, igennem vandværksskoven for at komme op til Cloostårnet.
Havde helt glemt hvor smukt der er i meget af vandværksskoven, hvor der mange steder var store grønne områder fyldt med blomster. Og fik endnu engang øjnene op for hvor sjove nogen træer har udviklet sig, og stadig ‘leve. Fx træet på billedet, som er “udhulet” hvis man kan sige det sådan (:.. Oppe fra Cloostårnet nød jeg bare udsigten over Frederikshavn og omegn, vejret var dog ikke det bedste, men vi kunne se et okay stykke rundt. Flomme nød også turen i Cloostårnet, hun havde fundet sig godt til rette i min fars lomme, hvor hun tog sig en powernap.

Da vi er kommet hjem, og får spist osv. Ender min far og jeg med at måtte tage turen igen, da min lillebrors briller er pist væk. Denne gang tog vi dog cyklen med, så vi kunne tage den ned af Gærum bakken i stedet for gå igennem skoven igen. Så endnu en skøn tur, igennem smuk natur, for derefter at slappe af ned af bakken (:. Alt i alt havde det været gå/cykel tur på ca 20km o.O…! -og jeg elsker det.
Brillerne blev fundet under sofaen, da vi var kommet hjem. Typisk!

Skriv et svar

