Flommes 2 sec. i rampelyset.

IMG_20140405_165109

Et utydeligt og dårligt billede, blev det til for 3 uger siden, da jeg sad og læste mit kig ind blad, sammen med Flomme. Læste at man kunne bruge hashtagget #kigind og måske være så heldig at se sit billede i bladet. Så det gjorde jeg da, men ærligt regner jeg da aldrig med noget.

I dag var min far så sød at købe bladet med hjem til mig, da han var oppe at handle. Og min mor kommandere mig til at skulle tjekke tvguiden da hun ikke kunne huske hvilken kanal der kom en eller anden engelsk serie på.. På vej i gennem bladet stopper jeg op, ved synet af mit billede?!?!

Flommeblad

Så ak ja, Flomme har nu haft sin debut i sladderblade, hvad bliver det næste mon xD?

One comment

Skriv et svar

