Søndagen.

27april2014

I dag har været en helt fantastisk dag, det kunne jo ikke undgås med sådan et fantastisk vejr, vel??.
Jeg har brugt en del tid på at ordne ‘gården’. Den trængte til at blive fejet, få fjernet ukrudt mellem fliserne og så lige en støvsugning.. Og mens vejret var så godt, kunne jeg lige så godt få hængt min dyne og puder ud, for der er næsten intet bedre end gennemluftet dyne og puder. hehe. Flomme fik også lov at komme ud og nyde det gode vejr, da temperaturen var faldet en smule, og solen ikke stod direkte på. Hun nød det virkelig og genfandt glæden ved at dykke efter godbidder. Mens hun hyggede sig, stirrede Bettemis surt på og jeg tog billeder af de to damer og alle mulige andre ting. OG! Vi fik grillet, eller far grillede. Og det smagte super godt.. Jeg elsker mad fra grillen, og elsker hyggen omkring det! Dog spiste vi i dag indenfor, da havemøblerne trænger til en vaskning og noget olie.

Nu slapper vi alle bare af, inden ‘hverdagen’ igen begynder.

Husk at nyde det gode vejr, har hørt at der kan blive snevejr(!!!!!!!!) næste weekend o.O?!

Skriv et svar

