Nummer 3.

Lejlighed

Omg. YES!
I dag fik jeg det længe ventede brev, om at jeg kunne klikke ja til at skulle se en lejlighed, for jeg står nummer 3. Jeg begyndte næsten at tude af glæde, for bare det at der er en mulighed for jeg inden for nærmeste fremtid kan flytte for mig selv, er kæmpe. Det er en 1 værelses på 37kvm og det er kun til den 1. maj 2015, da den så skal renoveres og bliver til en 2 værelses. Men ak ja, så har jeg da mit eget så længe og hvem ved hvor jeg er om 1 år?
Lige nu prøver jeg på at lade være med at glæde mig for meget. Det er utroligt hårdt, for det er virkelig super fedt hvis jeg den 15. juni kan flytte hjemmefra igen, og denne gang alene og i lejlighed! Så kæmper.. KÆMPER med at stoppe med at smile over det her.. Umuligt!

Håber I får en fantastisk aften <3!

Skriv et svar

