Jeg ku’ godt.

Pictures3

Wow, sikke en dejlig dag!
Udover jeg har fået penge, vejret er nogenlunde og kig ind er udkommet, så har jeg været alene oppe at træne! Altså det nok meget normalt at træne alene, men for mig er det en af de ting som får min verden til at bryde sammen. For maven twister sig, mine ben skælver og bliver tunge, min vejrtrækning bliver dårlig og dermed døjer jeg med at få luft.
I dag var ikke en undtagelse. Min søster havde meddelt at hun ikke kunne, og min mor peppede mig op til at prøve alene. Jeg spurgte om hun ville følges derop, da hun skulle på arbejde lige i nærheden, for måske det ville gøre sådan at min angst blev holdt i skakt til jeg kom derop. Og selvfølgelig ville hun det.

Så i morges stod jeg op ved halv 8 tiden, fik gjort mig klar, mens alle mulige kropslige symptomer bragede rundt!
Vi cyklede stille derop, sagde farvel til min mor, fik sat cyklen og peptalkede med mig selv i 20min., før jeg turde at træde ind af dørene. Fik skiftet sko, sat musik til, peptalket noget mere, kiggede på omgivelserne, og så kom modet til at træde op på crosstraineren i 15min. Derefter 4 runder i cirklen, og hjem! Det tog mig 1½ time, ca. Og jeg havde det ekstremt godt da jeg kom ud. For selvom jeg panikkede et par gange under træningen, blev jeg der. Og jeg havde endda overskud til at smile og endda hilse på dem der hilste. Hvis jeg selv skal sige det, så jeg ret sej.. Også selvom det for mange er en meget normal ting, så for mig er det en sejr.

Jeg ku’ jo godt!!!

Nu vil jeg i bad og efterfølgende have ringet til dyrelægen så Frk. Flomme snart kan få sit implantat.

God dag folkens<3

Skriv et svar

