Met gala 2014 – kjolerne!

Okay, jeg har ikke en dyt forstand på mode. Jeg aner ikke rigtig noget om designere osv. Men jeg elsker alt ved den røde løber. Det at se de mange flotte kjoler, og de kendte dressed up, er bare lige mig. Og da jeg opdagede i går at instagram var fyldt med billeder fra MET Gala 2014, måtte jeg lige undersøge nettet i dag, for at tjekke kjolerne ud. Fandt nogen jeg faktisk var ret vilde med, og så dem hvor jeg bare tænkte ‘nej, vel?’.. Vil lige dele nogen af dem med jer.

Cara delevingne i Stella McCartney // Emma Stone i Thakoon // Rihanna i Stella McCartney

Cara delevingne i outfit fra Stella McCartney // Emma Stone i top og nederdel fra Thakoon // Rihanna i sæt fra Stella McCartney

Karolina Kurkova i kjole fra Marchesa // Lena Dunham i kjole fra Giambattista Valli // Selena Gomez i kjole fra Diane von Furstenberg // Taylor Swift i kjole fra Oscar de lar Renta

Karolina Kurkova i kjole fra Marchesa // Lena Dunham i kjole fra Giambattista Valli // Selena Gomez i kjole fra Diane von Furstenberg // Taylor Swift i kjole fra Oscar de lar Renta

 Hvis jeg skal vælge favoritter, må det være disse kvinders kjoler/outfits. Er helt pjattet med dem alle og wow.. Gid det var mig som stod og så så lækker ud i en af de fantastiske kjoler, med smuk make up og lækkert hår?! I sær Cara Delevingne og Selena Gomez fanger mit blik! piffft. Cara ser smuk og rå ud i outfittet fra Stella McCartney og Selena Gomez ser bare så gude smuk ud i kjolen fra Diane von Furstenberg!

Men der var selvfølgelig mange kjoler ud over disse, jeg faldt for. Kendall Jenner i en flot kjole fra Topshop.. drømmer mig stille væk, til det sted hvor jeg kunne stå i sådan nogen fine kjoler..

Elizabeth Olsen i kjole fra Miu Miu // Kate Mara i kjole fra Valentino // Katie Holmes i kjole fra Marchesa // Lupita Nyong'o i kjole fra Prada //

Elizabeth Olsen i kjole fra Miu Miu // Kate Mara i kjole fra Valentino // Katie Holmes i kjole fra Marchesa // Lupita Nyong’o i kjole fra Prada // Kristen Wiig i kjole fra Balenciaga

Kvinderne er hver for sig virkelig smukke, men kjolerne og dem gør intet godt for hinanden, hvis man da kan skrive det sådan.
Jeg er i sær skuffet over Lupita Nyong’o som bare har været klædt så smukt på den røde løber, og nu ligner det hun bære et fiskenet? Og er det bare mig eller ligner Katie Holmes lidt den smukke disney prinsesse Belle??

Har I nogen favorit kjoler fra Met Gala 2014?
Hvis i altså har tjekket billeder ud.

Skriv et svar

