Falster ilderen

19 maj 2014

I lørdags var Flomme og jeg til Falster ilderen, som er en udstilling, på Falster. Vores “lille” rejse startede klokken 15.34 fredag, hvor vi tog med toget, for første gang sammen, til Fredericia, hvor vi så var heldige at kunne være ved min bror til klokken 5 næste morgen. Her mødtes vi så op med en bekendte og hendes venner, som vi skulle køre med til udstillingen.

Jeg havde glædet mig så meget til at være blandt ilder folk igen, da jeg er begyndt at kunne snakke med en del, og de er bare super hyggelige mennesker! Så der var “reseveret” en plads til mig, så jeg kunne være blandt dem jeg snakker bedst med og vi råhyggede os, som altid! Der blev drukket sodavand, spist kage, frugt, købt lotteri lodder og ja, snakket! Jeg fik “smidt” et par ildere i nakken, som jeg lige skulle holde, mens ejeren lavede noget andet – og jeg tror det var den første udstilling jeg har holdt så mange ‘fremmede’ ilder på! Så hyggeligt!

Jeg var taget af sted med tanken om det bare var en hyggetur, uden nogen forhåbninger om at vinde med Flomme, da hendes konkurrenter er super fine og yngre end hende. Men men men.. Dommerne havde været søde med point, og hun fik hele 97,75point som var nok til at skaffe hende 1. pladsen i hendes klasse!!! Jeg græd af glæde, simpelthen. Så ynkelig jeg dog blev! Hun vandt med hele 0,25 point over en anden! Og så var hun inde til recall om bedste farvevariant, mod nogen andre smukke dyr, der i blandt min drømme han.. Hun tabte den, men jeg er stolt uanset hvad <3.

Udover at have en kanon hyggelig tur til udstillingen, tilbragte jeg også lidt tid med min bror i Fredericia, hvor vi fik junk food og så en god film, som jeg ikke husker hvad hedder. hehe. Og tog turene til og fra Fredericia, var slet ikke så slemme som jeg frygtede!! Hvilket bare er en kæmpe sejr for mig. *jubler*.

Følg mig på instagram, for at følge med i min hverdag.
Kan findes som PiaLyng derinde.

Skriv et svar

