Juni Blog Challenge #1

Diskuter din nuværende status (i et forhold/single/etc.)

Jeg har nu været single i lidt over 3 måneder, hvilket jeg føler er fantastisk!
Selvom følelsen af at være single er fantastisk, så savner jeg nogen af de ting ved et forhold – i sær den at have en at dele sengen med.
Men jeg prøver at fokusere på at få mit eget liv op at køre. Lejlighed, psyken og alt det fysiske. Men er jo kun et menneske, så om der en som sniger sig lidt under huden på en, ved man jo aldrig på forhånd $:

Skriv et svar

