Juni Blog Challenge #4

Noget du ville ønske du havde gjort.

Jeg ville ønske jeg havde gjort meget.
Og kan ikke helt vælge én ting. Men to. Så det må I lige leve med (;.
Jeg ville ønske at jeg ikke havde dumpet min interesse for sprog, bare fordi jeg igen skiftede skole og klassen jeg kom i var et år efter skolen jeg tidligere havde gået på. Kedsomheden ødelagde en del. Burde bare have hængt ved.

Jeg ville ønske at jeg ikke var stoppet med at dyrke sport, bare fordi jeg kom på et dumt opholdssted som ikke rigtig tillod noget. Sporten var en stor del i at jeg holdte mig selv i gang og nogenlunde glad. Så selvom de ikke rigtig tillod noget, burde jeg have gjort en indsats selv.

Skriv et svar

