NEW IN… BOOKS!!!!

Kan man nogensinde få for mange bøger? Mit klare svar er NEJ! Der er da altid plads til en ny bog!
Også selvom en af mine kære venner, vist påpegede at jeg var sær, fordi jeg har en hel del, desværre, ulæste bøger.. Og mener også han fik sagt at min kommende lejlighed ville være fyldt med hylder med bøger. Men altså.. *Suk*… Okay måske får jeg en del hylder med bøger.. Måske skuffer.. Måske bare stakke.. MEN, jeg elsker hver og en.. Og er nogenlunde i gang med at prøve at få læst mig igennem dem..

Nå, men jeg har altså i denne måned, eller inden for 2 uger, købt mig hele 6 bøger.
De første to købte jeg i læsehesten her i byen, hvor min mor også købte en.. Så for 3 bøger i alt gav vi 20kr.. Det da okay?!

DSC_0177

Glæder mig ekstremt til at læse begge! I sær ‘Ét ord er et skrig’, da den handler om anden verdenskrig, eller nærmere sagt Auscwitz.

De næste 3 bøger købte jeg i går til Open By Night, fra en trailer udenfor en boghandel.. De kostede mig hele 10kr pr stk. Så lige til at overkomme synes jeg. Og må nok indrømme at den ene kom med pga dens forside..

DSC_0175

Her er jeg lidt i tvivl om hvilken jeg glæder mig mest til… Måske ‘Yrsa – Den glemte dronning af Danmark’.. Bare fordi der er noget over det med fortiden og kongeriget osv. der gør mig en smule nysgerrig..

Den sidste bog får jeg først hjem omkring den 16. Juni eller sådan.. Men det er den længe ønsket ‘Marie Antoinette, serial killer’ af Katie Alender. Forfatteren har skrevet 3 bøger som jeg er tosset med.. Så glæder mig til at få denne i mine hænder..

Måske jeg smider en kort bog anmeldelse op en dag?

Skriv et svar

