Juni Blog Challenge #9

Hvis du kunne have hvilket som helst job, hvad skulle det så være?

Hvis der ingen forhindringer var, ville jeg gerne have job i Monkey World i England.
Dette er en drøm jeg har haft siden jeg var 11-12 år. Jeg ville så gerne være dyrepasser, og et af mine yndlingsdyr er klart aber. Og en dag hørte jeg om dette sted i England, som reddede aber osv.. Og jeg var fortabt.. DET var hvad jeg ville.. Jeg ville bruge mit liv på at hjælpe og passer aber, og lære meget mere om dem – fordi det jo er et fantastisk dyr! Nu er mit første skridt dog at komme ud af angst og så måske besøge Monkey World (;

Skriv et svar

