I dag er dagen…

Jeg sagde JA til min første lejlighed.

Lejlighed

Jeg viste jer den samme plantegning for et stykke tid siden, da jeg stod nummer 3 på listen til en lejlighed. Så blev jeg nummer 2.. Og i sidste uge, fik jeg besked om jeg stod nummer 1 til sådan en lejlighed.. NUMMER 1!!!!! Så trykkede ja til at jeg var interesseret i den. Senere opdagede jeg at der stod jeg havde trykket nej. Jeg gik i panik. Sendte dem en mail, og ringede til dem i fredags, hvor en sød dame beroligede mig og fortalte at jeg bare skulle ringe op til ham der ville fremvise den og svare senest i dag. Så det gjorde jeg!! Og måske ser jeg meget lyserødt på den lejlighed – til mit forsvar har nuværende lejer en hel del lyserøde ting – men jeg glæder mig som en tosse til at skulle væk fra de gamle, og ind i den lejlighed! Som i jeg glæder mig ekstremt, og er næsten på vej ud af døren.

Lejligheden er 37kvm, og jeg har nærmest allerede indrettet den i mit hoved. Nogen som kan fornemme jeg glæder mig?

Der er desværre “længe” til jeg skal flytte derop. Ved lejeren flytter til August, men på grund af en lille fejl, har de den helt til september. Men det er helt okay med mig, på en eller anden måde, for så kan jeg nå at få købt nogen af de ting jeg mangler til at kunne overleve i sådan en lejlighed. Men i hvert fald.. Jeg har nu et sted at bo fra september måned, og jeg glæder mig ekstremt.

Skriv et svar

