Juni Blog Challenge #10

Dine “guilty pleasures”

Pyha, jeg har en del “guilty pleasures”, men nok den største er Monster energi drikke o.o.. Jeg elsker dem. Min yndlings findes dog ikke i DK endnu, men jeg ved hvis jeg kommer i nærheden af grænsebutikkerne, må jeg have et par kasser med hjem. *suk* Men min total yndlings energi drik mærke må være Monster.. LOVE IT!
Af andre “guilty pleasures” må være min kærlighed til Disney channel, kageprogrammer, boligprogrammer, ebay, shopping af bøger.. og meget meget mere :$..

Skriv et svar

