Juni Blog Challenge #11

5 tilfældige facts om dig selv.

 

  1. Jeg kan ikke læse en bog serie, hvis jeg ikke har alle udkomne bøger i serien. Mega træls og hader det.
  2. Jeg er meget interesseret i anden verdenskrig og køber ofte bøger eller film som omhandler denne, om det fiktion eller ej.
  3. Jeg er bange for mørke, bliver let paranoid, hvis jeg er alene i mørket.
  4. Jeg hader at ligge tøj sammen og ligge det på plads – der findes virkelig ikke noget mere kedeligt. Så ofte bliver det smidt ind i skabet og presset sammen $:
  5. Jeg hader slankekure, og er virkelig dårlig til at følge en, uden at “falde af på den”. Så har valgt at prøve at tænke over hvad jeg spiser, og så dyrke mere motion af en eller anden art. Om det bare at gå en tur, eller at tage i motioncenter.

 

Det var så 5 tilfældige og underlige facts om mig.
Hvorfor er det så svært at komme på ting, når man skal komme på ting? Det er så typisk mig… haha.

Skriv et svar

