NEW IN: Even&odd Clutch

For ikke lang tid siden, gik lynlåsen på min højst elskede clutch i stykker. Jeg var ved at gå helt fra mig selv, for jeg var virkelig glad for den. Men jagten på en ny lille clutch gik i gang, og efter en masse søgen her i byen, på ebay og en del steder på nettet, faldt jeg endelig over en clutch som jeg kunne li, og havde de rette mål, til mit forbrug. Så tak til min søde ven som nævnte Zalando for mig, og endda var med til at udpege tasken (;

11

Så i dag kom den rare postmand endelig med min taske, og blev lidt paf over stor en kasse de har proppet den lille taske i o.O..
Men fik flået kassen op, hev pungen ud af posen og proppede straks en del ting der i, altså den vigtige test om den måtte forblive her. Og glad kan jeg sige at den passer perfekt til at indeholde alle de ting jeg nu en gang vælger at slæbe rundt på. Skal bare lige vende mig til den er så tynd, forhold til min den gamle. Men ih, jeg synes den er fin.

Skriv et svar

