Date night.

I søndags var jeg så heldig at en sød fyr, vi kalder ham K. fra nu af(!), havde inviteret mig med i biografen for at se ‘A million ways to die in the west‘. Jeg blev hentet, foran mine forældres hus et stykke tid før vi skulle være i biografen. Gik en kort tur i gågaden, kiggede vinduer og snakkede om alt muligt. I biografen var han så sød at give sodavand, popcorn og slik.. Og lod mig endda sidde på den plads jeg helst ville sidde på (;.. Allerede i reklamerne før filmen, blev vi enige om at vi skulle i biografen igen, da vi begge (tror jeg da nok?) synes at ‘22 Jumpstreet‘ traileren var et hit!

Efterfølgende var vi sammen med en af vores fællesvenner, hvor vi var på havnen at gå. Derefter skoven, hvor K. havde været så sød at købe mac d mad til os, og energidrikke.. Vi var også kort oppe i vores vens lejlighed, hvor vi sad og snakkede lidt.
Vi forlod så vores ven, men kørte ned på stranden hvor vi bare sad og snakkede og hyggede os til han kørte mig hjem <3.

Det var rigtig dejligt at komme ud med K. da han er den jeg vil kalde for min bedsteven og vi har kendt hinanden siden vi var 12-13år. Og jeg ser allerede frem til flere date nights, shoppe ture osv. vi kan finde på *-:.. *vink vink* da jeg ved han læser med (;.

—–

Og nå ja! Filmen ‘A million ways to die in the west’ er mega sjov, hvis man spørger mig. Jeg fik grint godt igennem, da det er lige min humor, nemlig plat! Så hvis man er til plat humor, så tag en ven, veninde, kæreste eller alle sammen under armen og tag ind at se den.

Skriv et svar

