Juni Blog Challenge #12

Beskriv din dag i punktform

  • Vågnede klokken 8:26, sendte sms, tjekkede facebook og vendte mig om på den anden side og sov videre.
  • Vågnede igen 10.30, sendte en sms. Og lettede røven fra sengen
  • 10:52 var jeg i gang med at spise morgenmad og snakke med min mor
  • Omkring klokken 12, snakkede i telefon med K., mens jeg gjorde klar til at cykle ned i byen med min mor.
  • Fra omkring 12:30 til 14, gåtur i gågaden, i føtex og cykel tur hjem.
  • Underskrev kontrakt til lejlighed, tjekkede papirerne ud osv.
  • Afslapning mens jeg skrev med K.
  • Solgte mit tvbord, spil og wii tilbehør.
  • Spiste aftensmad med forældrene.
  • Cykel tur ned til rådhuset med papirer og op til boligforeningen med kontrakt.
  • Resten af aftenen vil bestå i at læse, skrive med K. og i seng gerne før 02..
Skriv et svar

