De fantastiske 4, nu 4 år.

For 4 år siden oplevede jeg det fedeste jeg til dags har oplevet. Jeg oplevede en af mine yndlings hunde blev mor til 4 vidunderlige hvalpe, og ikke bare hvilke som helst hvalpe, nej det var nemlig min Basils hvalpe. For 4 år om natten, sov jeg på gulvet ved ‘morens’ ejer, i håb om at kunne se fødslen. Og midt om natten var jeg med til at få 4 små hvalpe til verdenen <3. 3 små fede drenge og 1 skrigende lille fed pige.

312517_237522086311476_996483270_n

Jeg husker alle minderne med dem, for det var nogen hårde, men helt igennem fantastiske uger med dem <3! Og jeg er så glad for at jeg i dag stadig har kontakt til alle 3 drenges ejere. Alle 3 drenge er blevet røvforkælet i dag, lidt mere end alle de andre dage. Og jeg ved de har det fantastisk, for deres søde ejere sender billeder. Jeg er dem evigt taknemlige for at tage sig af verdens mest fantastiske “hvalpe”. Og jeg glæder mig til en dag at kunne besøge hver og en. Jeg sender dog en lille tanke af sted mod pigen fra kuldet, som jeg desværre mistede kontakt med.

Men pyha. Det hårdt. For i dag savner jeg Buddha endnu mere end alle andre dage. Men jeg ved at han har det bedre end hvad jeg kunne tilbyde, og at hans lille ejer på 4 år, underholder ham. Har hørt at der blev sunget fødselsdagssang OG han har fået lov at vælte sig i gaver <3.

HIP HIP HURRA til Bella, Buddha, Balder og Rasmus <3

Skriv et svar

