Juni Blog Challenge #13

Hvor vil du gerne rejse hen?

Jeg har så mange ønsker om rejsemål. Så mange steder og ting jeg gerne vil se.
Mit allerstørste ønske er at rejse til USA, hvor jeg gerne vil opleve alt! Så det skulle være sådan en ‘roadtrip’ over længere tid – 2-3 måneder måske? Jeg vil gerne se de fleste turist attraktioner. Og efter at have set en dokumentar(??) om en dansk by i USA, vil jeg da helt vildt gerne igennem der også! Faktisk vil jeg opleve alt o.o.. *drømmer sig til USA*

Men mere realistiske rejsemål, som min verden ser ud nu, må være London, Berlin eller Grækenland, som jo i mit hoved bestemt ikke er dårlige rejsemål (;..

Skriv et svar

