Juni Blog Challenge #16

Gode og dårlige ting det seneste år.

De gode ting

  • Forår/sommer 2013, fik jeg endelig tilbudt hjælp til at kunne forstå min angst, hvilket gik ud på gruppe samtaler og psykiater.
  • Jeg blev single, flyttede til Nordjylland og sagt ja til min første lejlighed.
  • Jeg har fået kontakt til en af mine tidligere bedstevenner, og jeg vil allerede kalde ham en bedsteven <3!

 

De dårlige ting

  • Jeg måtte tage afsked med alle mine fantastiske dyr, da jeg skulle flytte. Gør stadig ondt.

 

Skriv et svar

