Juni Blog Challenge #18

Hvad fortryder du aller mest?

Der er en hel del ting som jeg fortryder. Men har vænnet mig til tanken om det ikke sker, og jeg sikkert har lært noget af det (;.
Men hvis lige sådan skal vælge en.. Så er det at jeg tillod mig selv at blive meget overvægtig.
Det var en ting jeg altid havde sagt jeg ikke ville blive, og alligevel sidder jeg med 50kg overvægt nu som 23årige. Godt nok er jeg ved at ændre den ting, men det ville da være dejligt hvis jeg havde spændt hjelmen den gang og undgået denne del, så jeg kunne bruge min tid på andet.

Skriv et svar

