Juni Blog Challenge #22

Hvordan har du forandret dig de sidste 5 år?

Pictures8

*tænke tænke*.. Hvordan har jeg forandret mig? hmmm.. Jamen.. ARGH! dumt spørgsmål!
Jeg har været nede at skrabe bunden, både psykisk og fysisk. Psykisk havde min angst overtaget mit liv, til jeg i dag nogenlunde kan kontrollere det. Fysisk gik jeg fra ca 80kg til 133++kg, til i dag at være på 117kg, og stadig med lysten til at tabe mig. Jeg har prøvet forskellige frisure og hårfarver. Jeg har haft en kæreste i en del år – nu single, men med øje for en sød fyr, jeg dater. Jeg gik fra at ikke kunne lide livet, til jeg i dag elsker det<3. Og ja. Har været ved at gå fra hus og hjem, flyttet hjem og nu klar til egen lejlighed.

Hader stadig spørgsmålet – for pyha der er egentlig sket en del og i dag er jeg virkelig dårlig til at få det ned på skrift!

Skriv et svar

