Vægtstatus

can

Lyder det underligt at jeg har glædet mig til denne dag? For det gør det en lille smule i mit hoved. Jeg har nemlig lavet en lille aftale med mig selv om at hver måned, den 22., skal jeg notere ned hvor meget jeg har smidt siden sidst. Det gælder både hvor mange kilo og hvor mange centimeter der er røget af. Og så tænkte jeg at jeg lige så godt kunne dele det med jer herinde.

Start vægt: 133,8kg
Vægt i dag: 117,1kg
Vægttab siden 22. maj: -1,2kg
Vægttab i alt: -16,7kg

I får da også lige at se hvor mange centimeter jeg har “smidt” siden den 22. april.

Bryst: 0
Talje: -6cm
Mave: -6cm
Lår: 0
Overarm: -2cm
Hofte: -3

Jeg er ellevild med at se alle de minusser!! Det gør mig tosset glad, at vide det stadig går ned af, selvom jeg føler jeg ingen vegne kommer. Måske den følelse har været ekstra stærk i denne måned, da jeg ofte har spist slik, junkfood og drukket sodavand/energidrikke. Og så den del med jeg var så “heldig” at slå min ryg på en eller anden måde, så jeg har fået af vide af flere jeg ikke burde gå op og træne. Men smerterne i ryggen er væk, så jeg har besluttet mig at i morgen vil jeg op at træne, for jeg savner det en smule. Og så krydser jeg bare fingre for at ryggen er okay, for gider virkelig ikke skulle til lægen.. *ynk ynk*

 

Skriv et svar

