Juni Blog Challenge #26

Hvad ville du bruge 1000000kr på?

Der er mange måder at bruge de penge på og så mange måder jeg godt kunne bruge dem.
Men jeg ville da på en kæmpe shoppe tur, efter at have fundet mig en lejlighed. For så skulle der da købes nye ting til lejlighed, nye lækre ting til Flomme og nyt tøj til mig!! Jeg ville få mig et kørekort – bare for at have det. Og jeg ville købe mig en ny cykel. Jeg ville nok også tage på ferie, om det så bare var til London. Men jeg ville også gerne få disse penge til at strække sig over længere tid, da jeg har set hvor let seks millioner kan smutte, hvis man ikke tænker sig en smule om.

Skriv et svar

