Juni Blog Challenge #28

Nogen/noget du savner.

wow. Det er egentlig et sindssygt svært spørgsmål, for der er et par ‘nogen’ jeg savner og en del ‘noget’ jeg savner. Men den jeg savner aller mest er min Bedste <3. Min Bedste, var den aller aller bedste Bedste!!!Hun var desværre syg alle de år, jeg havde med hende, men selvom vi aldrig var “aktive” sammen, så har jeg så mange gode minder sammen med hende. Vi brugte meget tid på at spille kortspillet Æsel og en masse Ludo! Jeg husker at vi næsten altid fik mørkt rugbrød, uden kerner og med pålægschokolade om eftermiddagen, og spaghetti eller pandekager til aftensmad (;.. Jeg mindes at hun kiggede ud af vinduet fra hendes lejlighed, når jeg ville ned at spille ‘syv stjerne’ og hvordan hun kaldte mig hendes lille mus <3. Husker juleaftnerne hvor hun ikke havde kræfterne til at gå rundt om juletræet, men sang med fra en stol i hjørnet, hvor man altid kunne holde et lille pitstop. Husker duften af hende og hendes sidste ord til mig.

Min Bedste døde i 2001, da jeg var 10 år. Sidste dag før sommerferien, og hun var lige fyldt 74år.
Hendes sidste ord til os børnebørn, som stod om hendes seng på sygehuset var I verdens bedste børnebørn.

Hun er mit savn, mit aller største savn.

Skriv et svar

