25 facts about me.

1. Mit navn er Pia Lyng Madsen, men jeg vil gerne have slettet Madsen, fordi jeg ikke føler mig som en Madsen, men bare som en Pia Lyng. Do you know what I mean?! 2. Jeg har snapchat, men jeg kan ikke finde ud af at bruge det. 3. Elsker idéen om at gå ture, men jeg hader virkelig at gå op og ned af bakker! Så opgiver en million gange, men gør det næsten altid færdigt, med en hel del brok undervejs. 4. Jeg drømte en gang om at være journalist, fordi jeg gerne ville rejse verdenen rundt. 5. Jeg er ret vild med at læse, høre og se omkring 2. verdenskrig, selvom det var en frygtelig tid. 6. Jeg elsker kaktusser, men kan simpelthen ikke holde dem i live. Faktisk dur jeg vist bare ikke til planter af nogen arter. 7. Når jeg den 1. september flytter i lejlighed, kan jeg sige at det første gang jeg skal bo i lejlighed og det første gang jeg skal bo alene. 8. Jeg har angst for at spise på resturanter osv. Men samtidig elsker jeg det virkelig. 9. Jeg har aldrig været ude at flyve, og er måske en smule bange for det. 10. Jeg går ofte og taler engelsk med mig selv. Ved ikke hvorfor, for jeg er bestemt ikke god til det. 11. Jeg siger næsten altid hej til alle dyr jeg møder. 12. Min yndlings blomst er roser, og synes de lige så smukke ‘døde’ og visne, som de er ‘levende’ og blomstrende. 13. Jeg tror på der er mere mellem himmel og jord. Og jeg tror på nogen har evnen til at kunne snakke med de som har forladt os. 14. Jeg går kun med mascara og eyeliner, fordi jeg simpelthen synes alt det andet virker for forvirrende, og som noget der tager for lang tid. 15. Jeg har måske et mindre temperaments problem. 16. Jeg siger ofte den eller det om folk. 16. Jeg kan godt lide at se på folk spille computer/Playstation eller ligende. 17. Jeg på en og samme tid hader og elsker at være i motioncenter. Hader den del med at svede, men elsker tanken om at min krop bliver stærkere og forhåbentligt mindre. 17. Da jeg var yngre ville jeg gerne være en af de mennesker som er med på Tordenskjoldsdagene eller fx. middelalder dage, som var klædt ud. Ville så gerne rende rundt i det tøj, og være en del af det fællesskab. 18. Jeg gik til svømning i ca. 9 år, og min svømmelære kaldte mig en svømmeene ballerina, fordi mine fødder strækker sig helt ud når jeg svømmer. Også derfor jeg aldrig kom videre med min svømning. 19. Jeg hader at have hovedet under vandet. Faktisk endnu en grund til jeg ikke kunne komme videre i svømning, fordi jeg ikke kunne lide at svømme med hovedet under vand. Jeg elsker dog at dykke osv. Giver bestemt ingen mening. Overhovedet! 20. Jeg er bange for “svigerfamilier”, fordi jeg er bange for de ikke ville kunne lide mig og det ville påvirke forholdet til ‘kæresten’. 21. Jeg har altid været glad for mine dansk lærer i folkeskolen. Og det gjaldt alle 3 skoler. Utrolig heldigt har de også alle synes godt om mig. 22. Jeg var elendig til matematik de første par år af folkeskolen, fordi jeg frygtede min lære. Flyttede så skole og fik verdens bedste lære, og endte med 12 taler. Flyttede skole igen, og blev bundskraberen, bestod med nød og næppe matematik i 9.! Og i dag kan jeg stadig ikke gange, dividere eller minus i hovedet. Lommeregner er vejen frem! 23. Jeg kan ikke lide offentlige toiletter, fordi jeg synes det klamt andre kan høre mig tisse o.O.. 24. Jeg kan ikke lide at lave mad, i sær ikke når det er på en pande, fordi jeg altid brænder mig, på den ene eller anden måde. Faktisk er jeg ikke god i et køkken. 25. Hvis jeg nogensinde får en datter, vil jeg døbe hende Aja. Og hvis jeg får en dreng havde jeg tænkt på Henry. Flere har sagt jeg er en ond person, pga navne valgene.

ehm ja. 25 sikkert ligegyldige ting om mig, for jer ;)..

Skriv et svar

