“Jeg gider ikke!”

Mandag, oh kære mandag. Starten på en ny uge. En uge hvor jeg igen skal hive fat i mig selv og slæbe mig selv i motioncenter. Og mener virkelig slæbe! Må indrømme at jeg på ingen måde er særlig begejstreret for at skulle stå op, trække i tøjet, få spist og så op på min mindre irriterende cykel, for at cykle 3-4 km, traske ind i et motionscenter, knokle derud af, for efterfølgende at skulle cykle de 3-4 km hjem igen. Slet ingen motivation her og nu..
Så igen denne mandag, må jeg sparke mig selv i røven, tage mig selv i nakken og skynde mig afsted når jeg i 2 min. tænker at motioncenteret er en fantastisk idé og der jo heller ikke er langt at cykle. I de 2 min. det sker, har jeg fart på, for jeg ved tanken forsvinder igen, hvis jeg intet gør.. Og når den selv fordufter, så er jeg gerne Ca. halvvejs deroppe, og alt for doven til at vende om.

Men har hørt det handler om at komme afsted, og en dag bliver det en vane. Lad det dog ske hurtigt. Please!

Men noget af det jeg synes er underligt, er at jeg ikke kan få sparket mig selv ud af døren, når jeg ved hvor glad jeg bliver efter en omgang træning. Burde det næsten ikke være nok til man tager afsted? Den rare følelse når det er slut, burde jo være det hele værd!

Men.. jeg gider ikke..
Men.. jeg gør det alligevel.
For nu poster jeg det her underlige og meget ligegyldige indlæg, tager noget tøj på, får noget at spise, støvsuge og sprunget op på cyklen.

God formiddag til jer som læser med :)

Skriv et svar

