Pia, dit fjols!

Pictures9

Så har der igen været ret stille. Beklager. Men jeg har simpelthen været så dum at gøre samtlige koder væk til ‘two step authentication’ halløjet.. OG ikke ændret mit nummer, så jeg kunne få kode via der. Og firefox valgte at f*cke helt op, og logge mig af samtlige steder. Tak firefox, tak. Men i hvert fald var jeg fortabt.. Grædefærdig.. Fordi jeg jo ikke på nogen måder kunne komme ind på min blog, og jeg simpelthen ikke har kunne finde ud af wordpress’ hjemmeside -.-‘.. Så skrev hidsigt til K. at jeg virkelig havde dummet mig, og så legede han lige supermand eller sådan et eller andet og hjalp mig! Så i onsdags eller sådan fik jeg første mail fra wordpress, om hvad jeg kunne gøre for at komme ind. Og i torsdags fik jeg anden mail, med en gangs kode, så jeg rent faktisk kunne komme ind på min profil. Jeg lyver ikke når jeg siger jeg var ved at tude af bare glæde!!

Men i de forfærdelige dage jeg ikke har kunne komme ind på min blog, har jeg brugt tiden på at læse, to af mine ‘nye’ bøger og er nu gået i gang med ‘Marie Antoinette, Serial killer’, som jeg allerede elsker. Det blev også til 3 gange træning sidste uge, en masse underlige selfies OG gå ture i naturen med skønne K. 

Men det var nogen forfærdelige dage, hvor jeg nærmest konstant var trist over jeg ikke kunne komme ind at skrive :(.

Men.. I’M BACK!
Og har allerede nogen indlæg i tankerne jeg bør få skrevet ned. *tegner stort fedt kryds på hånden*

Btw. Så har jeg lavet en blog for min skønne ilder, Flomme <3.
Så måske tag et kig på hendes blog, ved at trykke HER :D!

Skriv et svar

