Mine planer for i dag.

Pictures10

Siden i går aftes, har jeg glædet mig ekstremt til i dag! For har planlagt en tur til Aalborg sammen med K.! Og jeg er helt sikker på det nok skal blive utroligt hyggeligt og dyrt -.-‘! Vi snakkede om at tage i Ikea, hvor jeg mangler nærmest alt! Dog tror jeg at det bliver nogen små ting til køkkenet jeg går efter, måske en af de fine kæmpe kopper jeg så sidst jeg var der! Så skal vi også i Bilka, fordi Flomme har stjålet mine headphones jeg bruger til træning, og så nok også en pande af en art. I ved dem der med den røde “dims” i midten, så man kan se hvornår panden er varm nok? Ja, sådan en skal jeg have, fordi jeg er en idiot i et køkken. Og så skal vi i dyrehandlere, mest for Flommes skyld, da jeg har set Maxi zoo har tilbud på tørret kød, hvilket Flomme elsker! Og så elsker jeg bare at stirre rundt i sådan nogen forhandlere. Og en af de ting vi også skal nå er en tur i biografen :)! K. har Telia, og en af fordelene ved at være Telia kunde er Telia Tirsdag, hvor man kan komme to i biografen og kun betale for den ene billet, så det udnytter vi lige mens vi er i storbyen :b. Jeg tror vi snakkede om at se 22. Jumpstreet eller En flænge i himlen. Er faktisk ikke helt sikker. Men det skal i hvert fald nok blive kanon hyggeligt! Bare den del med at K. skal køre i bil i storbyen, er jo sjovt i sig selv, og sjovere fordi han mener jeg skal lege gps. Det ender med at gå galt!

Hvad har I af planer for i dag? 

God dag til jer der læser med og tak fordi i gider læse med :)!

Skriv et svar

