NEW IN: Rebels: City of Indra – The story of Lex and Livia

1

Idag kom det rare postbud med en lille pakke til mig – elsker når det sker!
Venter på lidt forskelligt, så var lidt nysgerrig efter hvad det kunne være, lige ind til jeg så siden af kassen. For jeg har kun bestilt en ting på Amazon.com, sådan for nyligt. Nemlig bogen Rebels: City Of Indra – The Story of Lex and Livia som er skrevet af Kendall og Kylie Jenner – you know.. The Kardashians yngste halvsøskende? Valgte at købe bogen fordi jeg var nysgerrig, og den kostede jo kun 61,73kr og portoen var så 45,65kr, hvilket jeg godt lige kan overkomme at bruge på en ny bog,

Jeg glæder mig lidt til at få sat gang i at læse den. Men lige nu er jeg i gang med at læse Marie Antoinette, Serial Killer som er skrevet af Katie Alender. Er ikke kommet så langt, da jeg har lavet så meget andet.

Tjek min ilders blog ud lige HER
(*host* det lyder underligt. hah! men gør det alligevel!)

Skriv et svar

