Dagen i går.

13

I går var en super hyggelig dag, som jeg brugte i selskab med fantastiske K. :).
Vi var kørt et smut til Aalborg, som vi planlagde sent mandag aften. Grunden var vist at jeg følte jeg manglede nogen ting i Bilka og Ikea. I Bilka fik vi begge købt headphones, til når man nu skal være aktiv – eller for mit vedkommende er det til altid. Overvejede også en del at have købt læbepomaderne Baby lips – men tænkte jeg har nok i den ene jeg har derfra, og så alle min EOS :$.
Vi var også i Maxi Zoo, hvor jeg fik købt 4 små poser tørret kød til Flomme, med lidt forskellige smag, da jeg tror hun er kørt træt i kylling. Så endte med okse, kanin og and, så har hun da lidt at skifte i mellem, eller jeg har lidt at skifte i mellem at give hende.
I Ikea, var jeg så overbevist om jeg skulle have et eller andet, men blev i tvivl, panikkede lidt og droppede idéerne og endte med at gå ud af Ikea uden noget o.o! Også selvom mit hjerte skriger efter en bamse som forestiller en elg, den er så så så så så dejlig, og jeg burde virkelig eje den. Men prøvede at tænke fornuftigt, og lod den blive (igen!). Gør stadig lidt ondt inden i :( !  Men var så heldig at K. gav mad, kage og sodavand ved udgangen, så man lige kunne holde sig kørende til at gå rundt i storcenteret.
I stor centeret, fandt jeg Søsterne Grene, som nok er en af mine absolut yndlings butikker, nogensinde! Synes altid jeg finder et eller andet jeg kan bruge, har ledt efter eller bare som kan noteres på en ønskeliste. Jeg var så heldig at finde mine ønskede knager, som forestiller en ko.
Efter ‘shoppingen’, var K. endnu en gang så herlig at give mad – denne gang på Jensens Bøfhus! Her bestilte vi nachos som forret og salatbar med hvidløgs-ostebrød. mmh.. Smagte ekstremt godt, og blev virkelig mæt. Og så var det bare virkelig hyggeligt at sidde og snakke og slappe af, inden vi skulle videre i biografen!

Vi valgte at skulle ind at se 22. jumpstreet, hvilket jeg på ingen måder fortryder. Den er virkelig sjov, og klart en film jeg vil anbefale folk som kunne lide den første (21. Jumpstreet) og ellers folk som er til lidt plat humor. Vi sad og grinte os igennem det meste af filmen, og glæder mig allerede til den kommer på dvd! Efter filmen, kørte vi hjem af. Og vi snakkede, grinede og hyggede os en hel del, og jeg kom først i seng ved 4 tiden i nat.

Så nu vil jeg tage de nye headphones i brug (igen) og høre Vinter i Prag på StoryTel appen, som jeg har været heldig at få lov at Buzze om.

Skriv et svar

