NEW IN: Ko Knager.

DSC_0015

Som skrevet i tidligere indlæg, var jeg i går i Aalborg stor center, hvor jeg var heldig at finde en Søsterne Grene butik! Jeg elsker de butikker, fordi de har alt muligt forskelligt, og jeg finder altid noget jeg lige gik og manglede. I dette tilfælde var det nogen knager som er køer! Jeg har tit set disse i Tiger butikkerne, men har aldrig været heldig at finde to, og så mener jeg også de koster de 50kr eller sådan? Nå men i hvert fald fandt jeg disse to vidundere til 22,40kr stykket. Jeg er helt fortabt i dem, og glæder mig til at skulle hænge dem op i min lejlighed, når den tid kommer.

Hvad synes I om dem?
Var det noget I selv kunne finde på at have hængende i jeres lejlighed? 

One comment

  1. De er virkelig søde, men køer siger mig ikke så meget. Men de er da ret fede alligevel :D

Skriv et svar

